Instagram Följ mig på Instagram Midsommarafton - marsjotorpet.blogg.se

marsjotorpet.blogg.se

Här kommer ni finna en blogg med lite text och många vackra bilder. Den handlar om vårat hus på landet i Sörmlands vackra natur. Renoveringar och inredning. Sömnad och bakning. Djuren och naturen. DIY och alla andra tusen projekt och idéer . Livet på landet. Here you will find a blog with little text and many beautiful pictures. It is about our country house in Sörmlands beautiful nature. Renovations and furnishings. Sewing and baking. The animals and nature. DIY and all the other thousands of projects and ideas. Life in the country.

Midsommarafton

Publicerad 2015-06-20 08:58:54 i Allmänt,

Vilken lyckad och rolig midsommarafton det blev. Väldigt lugn givetvis men mysigt och glatt. 

Började dagen med en picknick i Stadsparken i Örebro med min sida av familjen. Vi trotsade vädergudarna och det gjorde vi rätt i. För när dansen väl började i Wadköping så blev det ganska varmt och trevligt ute. 
Jag och barnen for runt och undersökte alla gamla husen och butikerna som finns. Avslutade såklart med glass. Väl hemma så var det dags att börja förbereda för våra vänner som kommer på besök. Det blev en väldigt mysig och lagom kväll om jag får säga det själv. Med mycket god mat och efterrätter. 
Samt fick fira midsommar för första gången och ha gäster hem till oss till vårat alldeles egna hus på våran alldeles egna altan. Tack allesammans för en lyckad och lugn midsommarafton. 









Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2015-06-20 09:28:33

Jag kommer gärna och hälsar på någon gång, det verkar vara så mysigt. Vi bor ju rätt nära varandra. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela