Instagram Följ mig på Instagram Mors dag - marsjotorpet.blogg.se

marsjotorpet.blogg.se

Här kommer ni finna en blogg med lite text och många vackra bilder. Den handlar om vårat hus på landet i Sörmlands vackra natur. Renoveringar och inredning. Sömnad och bakning. Djuren och naturen. DIY och alla andra tusen projekt och idéer . Livet på landet. Here you will find a blog with little text and many beautiful pictures. It is about our country house in Sörmlands beautiful nature. Renovations and furnishings. Sewing and baking. The animals and nature. DIY and all the other thousands of projects and ideas. Life in the country.

Mors dag

Publicerad 2015-06-01 12:29:00 i Allmänt,

Igår var en dag full med händelser, en rolig dag . Vid tolvtiden hade vi lite fika här i nya huset med ena sidan av familjen och vi fick massor med härliga blommor till våra fönster. Det behövdes verkligen ! Så himla fint blev det. 
Och till citrusträdet passade den gamla zinkhinken Emil hitta i skogen nära huset perfekt som kruka. 
Packade in oss sen i bilen och åkte mot Örebro. In på Ikea och inhandlade lite nytt och fräscht till vårat hem. Vad vi köpte visar jag sen 😉. 
Fortsatte vidare till lilla mamma där vi åt mat ihop och åt lite prinsesstårta. Hjälpte henne komma i ordning lite på övervåningen och gick ut med hunden innan vi begav oss. Avslutade dagen med en kaffekopp och lite bebismys hos pappa. 

Nu på morgonen har jag skuttat runt här i huset och känt mig så tillfreds och bara nöjd. Fått sova gott i natt och jag fick till och med sovmorgon av lillkillen. 
Börjat packa upp och ställa i ordning. 
Tyvärr stormar det mer eller mindre här så verkar inte bli nå trädgårdspyssel idag heller. 










Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela